نگاهی بی طرفانه به خدمات طراحی سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

اگر از من بپرسید با توجه به تجربه ای که دارم هیچ فرق زیادی بین این دو هاست وجود ندارد و هرکدام را که مایل باشید می‌توانید خرید کنید.

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند.

آینده نگری و توسعه پذیری موضوعی فراتر از نیاز حال شما هستند و شما در این مرحله باید به انتظارات و نیاز های بلند مدت خود نیز فکر کنید تا در فاز های بعدی طراحی وب بتوان آنها را اجرا کرد.

بسیاری از افراد زمانیکه با محدودیت های اینستاگرام مواجه می‌شوند از انتخاب خود پشیمان می‌شوند و تصمیم میگیرند برای کسب و کار خود طراحی سایت انجام دهند.

بسیاری از افراد از ما درخواست می‌کنند تا حداقل ۱ قالب پولی را برایشان معرفی کنیم تا آن را خریداری کنند.

از طرفی به‌دلیل تعهد ما نسبت به کار با کیفیت، قیمت های خیلی پایین طراحی وب سایت هم در کدپز هم وجود ندارد.

اما روش دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به برخی سایت ها، اقدام به طراحی وب سایت کنید.

برای آشنایی بیشتر با ما، نمونه سایت‌هایی که طراحی کردیم را ببینید

همچنین با آموزش های رایگان فقط می‌توانید در حد نصب وردپرس طراحی سایت را یاد بگیرید و نیاز به خرید دوره دارید که به طور میانگین این نوه دوره ها بین ۱ الی ۹ میلیون تومان میباشد.

همانطور که اشاره کردیم اگر می خواهید در طراحی و راه اندازی وب سایت خود در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از قالب های آماده در برخی سایت ها استفاده و آنها را دانلود کنید. 

معمولا سایت های آموزشی ترافیک خود را از بخش مقالات می گیرند و کاربران را به صفحات فروش دوره هدایت می کنند.

کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت. سپس در صورت لزوم قرار ملاقات حضوری گذاشته می‌شود تا توافقات لازم انجام گردد.

گاهی شما نیاز به یک طراحی سایت خاص و خلاقانه با ویژگی هایی که در سایت های دیگر نمی بینید، دارید. اگر طراحی سایت شما به صورت اختصاصی باشد، سایت شما حرفه ای تر و متفاوت تر از سایت های دیگر است و امکاناتی دارد که در سایت های دیگر کمتر دیده می شود.

وب سایت باید هویت داشته باشد. طراحی سایت شما باید نشان دهد که کسب و کارتان چه باورها و ارزش‌هایی دارد.
طراحی یک سایت سازمانی کاملاً ریسپانسیو با امنیت بالا در عین زیبای ظاهری وب سایت و با در نظر گرفتن شرایط رقابتی در دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی

اگر اون شرکت هاستینگ استاندارد های لازم رو داشت، بله چرا که نه شما هم میتونی در پروسه انتخاب هاست مناسب همکاری داشته باشی.

امروزه یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت یک برند، حضور و فعالیت در فضای آنلاین است. در دنیایی که همه رقبای شما دارای یک وب‌سایت تخصصی برای خدمات خود و به دنبال کسب موفقیت بیشتر در این مسیر هستند؛ چرا شما در این مسیر پیشگام نباشید؟!

عدم امکان ایجاد تغییرات کلی در سایت : یکی دیگر از معایب قالب های آماده همین ممکن نبودن ایجاد تغییرات بسیار کلی در سایت می باشد.

اما به طور حدودی مدت زمان طراحی سایت از ۱ هفته تا ۱ ماه است.

همچنین در صورتی که دچار مشکل شدید، می‌توانید با توجه به زمانی که پشتیبانی فنی دارید از طریق تیکت پشتیبانی مشکل را به تیم پشتیبانی ما گزارش دهید تا مشکل شما در سریع ترین زمان ممکن (کمتر از ۲۴ ساعت) برطرف شود.

یکی از کلیدی‌ترین موارد قبل از طراحی سایت، مالکیت سایت است. ما تمام مراحل خریداری هاست و دامنه و ثبت کردن سایت را با نام و مدارک شما و به نام شما انجام خواهیم داد. مالکیت تمام سایت برای شما خواهد بود.

برای سهولت کار با بخش مدیریت فیلم آموزشی ارائه می شود و همچنین طراحی سایت شرکتی شامل یک سال پشتیبانی رایگان می باشد.

یکی از بزرگ‌ترین دردسرهای پزشکان، نوبت‌دهی به بیماران و مراجعین به مطب‌های آن‌هاست. طراحی بستری مناسب برای سیستم نوبت‌دهی یک مطب هم سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری شما می‌شود و هم کار کردن شما در مطب را بسیار آسان‌تر می‌کند.

مالکیت کامل : در اینستاگرام چون شما فقط مالک پیج خود هستید و مالک کل اینستاگرام نیستید، امنیت پیج شما هر لحظه در خطر است. حتی اگر که شما امنیت پیج داشته باشید و جزو ایمن ترین پیج های اینستاگرام باشید، هر لحظه امکان دارد اینستاگرام پیج شما را مسدود کند و هیچ کسی هم نمی‌تواند پیج شما را برگرداند. به این ترتیب شما پیج خود را با آن همه اطلاعات و مشتری از دست خواهید داد. حتی امکان دارد اینستاگرام فیلتر شود و دیگر نتوان با آی پی ایران وارد اینستاگرام شد که این هم مشکل بزرگی است.

قیمت های طراحی وب‌سایت در کدپز در یک بازه معقول تعریف شده‌اند و خبری از قیمت‌های سرسام آوری که برخی رقبا اعلام می‌کنند، نیست.

ورود رمز عبور را فراموش کرده اید؟ کليک کنيد آیا حساب کاربری ندارید؟

در دنیای امروز، با گسترش مخاطبان و مشتریان در سطح اینترنت، فعالیت یک شرکت در هر حوزه‌ای بدون داشتن یک سایت بی‌معنی است. طراحی وب‌سایت شرکتی برای یک شرکت همچون شعبه دوم آن شرکت در دنیای آنلاین است که می‌توانند در آن خیلی راحت‌تر از دنیای واقعی، محصولات و یا خدمات خود را به مخاطبین خود ارائه کنند و از این طریق سطح برندینگ خود را افزایش دهند.

این یکی از پر تکرار ترین سوالاتی هست که همیشه از ما پرسیده میشه و من تلاش کردم که این سوال را در خارج از بخش سوالات متداول پاسخ دهم.

Report this wiki page