حقایقی درباره جذب در قرآن نازل شد

Wiki Article

یکی از راز و رمز کائنات در جهت رسیدن به خواسته به اهدافتان این است که افکارتان و کنترل ذهنتان را در اختیار بگیرید، با در اختیار گرفتن افکارتان می توانید در مسیر آرزوهایتان حرکت کنید.

۱_ حرف زدن راجب خواسته به اهدافتان : همانطور که گفتیم یکی از راههای کنترل کلامتان این است که راجب به اتفاقاتی که دوست دارید در آینده برایتان بیفتد صحبت کنید .

در قانون جذب به این نکته توجه کنید که ذهنتان هر چیزی را باور کند، جهان هستی و کائنات آن را وارد زندگیتان میکند.

آیا امور خیریه به معنی تداوم بدبختی است؟ نه به معنی پایان بدبختی است. کودکی که یتیم است و هیچ سرپرستی ندارد اگر مورد حمایت دولتی و مردمی قرار نگیرد خواهد مرد. پس باید به این روش به فقر پایان دهیم؟ یعنی با پاک کردن صورت مسئله؟! آیا چهره‌های سرشناس و ثروتمند جهان پول خود را صرف امور خیریه نمی‌کنند؟ میلیاردرهای بزرگ جهان از بیل گیتس و ایلان ماسک تا جف بزوس بخشی از سرمایه خود را صرف امور خیریه می‌کنند.

اهداف و خواسته های خود را با وضوح تمام مشخص کنید. سعی کنید به چیزهایی فکر کنید که خوشحالی و خوشبختی بیشتری در زندگی شما به ارمغان می آورد.

ایمان داشتن بدون ذره ای تردید، رمز موفقیت است. گفتگوهای درونی مثبت و تکرار مداوم آنها، در بالا بردن سطح اعتقاد فوق العاده مفید هستند.

طبق قانون جذب یک سری از عوامل بیرونی می‌تواند احساساتتان را تغییر دهد، فکر کردن به یک خاطره خوب، موفقیت مالی گذشته، گوش دادن به آهنگ های شاد، دیدن تصاویر عکس خواسته هایتان و … می‌تواند در شما احساس خوبی را ایجاد کند و همین احساس خوب باعث ایجاد اتفاقات خوب در زندگی شما می شود.

با توجه به اینکه بسیاری از دوستان فکر میکنند که قانون جذب واقعی نیست! قرآن هم قانون جذب را تایید کرده است.

اگر به دنبال نتیجه گرفتن از این کتاب ها هستید فقط و فقط تمام نکات گفته شده در این کتاب ها را باید مو به مو انجام بدهید. در غیر این صورت هیچ نتیجه ای نمی گیرید.

بعد از اینکه این کتاب ها را مطالعه کردید حالا باید یک لول رشد کنید و کتاب های زیر رو بخونید:

برای اینکه ببینید آیا از قانون جذب دارید به درستی استفاده میکنید و در مسیر خواسته ها و آرزوهایتان قرار گرفتید میتوانید به احساساتتان توجه کنید. شمانطور که گفتیم احساسات نقش بسیار مهمی دارد. شما از طریق احساساتتان میتوانید متوجه شوید که اينجا کليک کنيد در مسیر خواسته هایتان قرارگرفتید یا ناخواسته هایتان!

بنابراین با بیشترین جزئیات ممکن، به خواسته های خود فکر کنید.

کتاب های زیادی در زمینه قانون جذب نوشته شده است. اما قصد دارم بهترین و کاربردی ترین کتاب ها در این زمینه را به شما معرفی کنم.

فرآیند ارسال ارتعاش موانع بازدارنده دارد که جلوی ارتعاش مثبت را می‌گیرد. یعنی شما نمی‌توانید به صورت دائم ارتعاش خواسته و هدفتان را بفرستید ممکن است یک ساعت ارتعاش خواسته تان را بفرستید و ساعت بعد ارتعاش منفی ارسال کنید.

Report this wiki page